..... p r o f i l   v o z u  

Okruhová Śkoda Octavia
   
Motor: kapalinou chlazený zážehový řadový čtyřválec VW objemu 1800 ccm uložený napříč před přední nápravou
  vrtání x zdvih 81x86,4 mm
  rozvod 2xOHC
  pět ventilů na válec - tři sací a dva výfukové
  váčkový hřídel 280/280°
  kompresní poměr 11,5:1
  klapková tělesa JENWEY prům. 48 mm
  vícebodové vstřikování paliva BOSCH
  největší výkon 205 k (144 kW) / 5800 ot.min.
  největší točivý moment 205 Nm / 4500 ot.min.
  řídící elektronická jednotka MM
  telemetrie Astratech
  svíčky Bosch
  výfuk Remus
Převodové ústrojí hydraulicky ovládaná vícelamelová spojka Tilton prům. 144 mm
  sekvenční šestistupňová převodovka Sadev
  lamelový samosvorný diferenciál Škoda Motorsport
  hnací hřídele Löbro
Podvozek: obě nápravy odpružené vinutými pružinami
  plynokapalinové tlumiče Proflex
  dvouokruhový kapalinový brzdový systém s podtlakovým posilovačem
  přední brzdy kotoučové AP Racing s vnitřním chlazením prům. 305 mm a čtyřpístovými třmeny, vzadu brzdy sériové 1.8 20V
  kola Speedline 7,5Jx16*
  pneumatiky Matador 210-605 R16
Karoserie: sériová doplněna o plastové aerodynamické doplňky
  vyztužena ochranným rámem
  sportovní volant Sparco
  sportovní sedadlo Sparco
  šestibodové bezpečnostní pásy Sparco
  sériová palivová nádrž
Rozměry a hmotnost: délka 4511 mm
  šířka 1731 mm
  výška 1429 mm
  rozvor náprav 2512 mm
  rozchod kol vpředu/vzadu 1731/1701 mm
  minimální hmotnost 1130 kg
Provozní vlastnosti: nejvyšší rychlost 212 km/h
  zrychlení 0-100 km/h 7 s.
 




profil | vůz | novinky | archív | pravidla | kalendář | okruhy | fotogalerie | partneři

Copyright © 2000-2003 CMC Group
www.cmcgroup.cz